mandag 21. september 2009

God kveld :)

Idag har vært en kjip dag. Ganske sliten etter helga egentlig. Sitter bare å ser på Prison Break, er komt til sesong fire. Det er spennende :)) Hehe..
Ellers så kjedet jeg meg så fælt idag at jeg laget middag til meg selv. Det pleier jeg ikke å gjøre når jeg er alene, men som sagt. Lite å finne på. Så jeg laget tacokjøttboller med pasta, chilimarinerte hvitløksfedd, guacamole og litt ost på toppen. Høres litt spes ut, men det smakte nam :) Har spart litt til stian når han kommer hjem senere. Jeg skal til mamma å di i mårra da, så slipper jeg å være alene hele dagen ..

Må ringe til fysioterapeuten å sette meg på venteliste. Nakken min har aldri vært så vond som den er nå :/ Og det suger litt .. Sitter med varm gele nakkepute hver kveld. Blir helt handikappet. Bare vaske håret er en svare sjau. Hehe! Jepp, da var klagingen ute av systemet mitt ;)


Var en gøy fest på lørdag, hos Ole å Dan. Ikke så mange, men er veldig koselig med litt intime fester og noen ganger :) Neste fredag skal jeg ha jentekveld - og DET gleder jeg meg hvertfall til! Blir morro, bare jenter og masse vin :P


Btw - ei tidligere klasse venninne av meg har en skikkelig bra blogg dere bør sjekke ut! Bildene hun tar er helt fantastiske. http://www.knoklene.blogg.no/ Enjoy!

Har dere hatt en fin helg? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar