fredag 11. september 2009

valget kval ..

(dette er ikke det nyeste da...)



Hei alle sammen :) Nå har jeg akkurat hivd i meg en haug med lakris og har kalde Vikingfjord eple i kjøleskapet - men det beste med kvelden er det nye Costume som ramlet ned i postkassen min for noen timer siden og jeg har trålt det! En fantastisk utgave som alltid :)

I høst kommer det store valget (siden jeg ikke kommer til å stemme) til å være mellom ankelstøvletter eller lårhøye støvletter.. Hva er det mest flatterende? Bør jeg kjøpe begge deler? Det er store spørsmål som skal besvares.. ;)
Jeg elsker ankelstøvletter, det har jeg alltid gjort. Siden jeg kunne bruke dem på jobb til sorte dressbukser. Jeg syntes at lårhøye støvletter er litt for iøyenfallende for en frontjobb. Hvis ikke man jobber i en veldig high-fashion klesbutikk da vel og merke. Støvletter som går til lårene er jo ekstremt sexy, og med mye attitude. Men har man litt formfulle lår (som meg) så er jeg usikker. Fikk det nye Costume i posten idag, og det var virkelig en godtepose med fashion! Og det var mye fokus på disse typene skotøy. Det stod bl.a at hvis man ikke hadde pipestilkelår (di brukte ikke det ordet da men) så måtte man kjøpe lårstøvletter som var vide i toppen. Men hva hvis man er både lav og har litt kraftige lår? Er det da særlig flatterende? I need your opinion!







Disse vakre lårhøye støvlettene fra Christian Louboutin





VS



Disse nydelige grå/brune ankelstøvlettene fra Juicy Couture







Hva syns du om disse skotøyene?

5 kommentarer:

  1. Hei hei søte skapning! Jeg ville bare takke for kommentaren din på innlegget mitt om ungdom og sex. Gøy å høre din mening! :) Håper du får en kjeeempeflott dag, noen planer for lørdagskvelden på den vakkre frøkna? :D
    -i r l i ns.blogg.no

    SvarSlett
  2. Jeg stemmer ankelstøvletter!
    Men det er bare fordi jeg liker de best da. Du er nok fin med begge deler <3

    SvarSlett
  3. Fikk også det i posten nettopp :D det er så bra! Jeg selv ville tatt ankel støvletter! får aldri nok<3 og man får så mange tøffe varianter nå i høst :D let me know hva du velger til slutt da ;)

    SvarSlett
  4. får ikke til å kommentere med den nye bloggen enda, men jobber med saken ;) håper du har det fint? :)

    SvarSlett