fredag 18. september 2009

Herdagshelt :)



Endelig helg! Idag skal vi ha middagsgjest, drikke vin og kooose oss! Ja, idag smiler jeg. Har vært ute å løpt, stelt meg, handlet og gjort reint. Føler meg som en hverdagshelt. Det er jo dem det er flest av :P Har lastet ned Prison Break, så kommer sikkert til å se det litt i helga. Blitt litt forelska i Wentworth Miller. Hyssj..
Har faktisk ikke så mye å blogge om idag. Men en ting; jeg satt å leste om dødsstraff og sånn i går (tragisk, ja.. men jeg gjorde nå det) Og i natt så drømte jeg at jeg ble satt i den elektriske stol!! Sann historie! Var scary ..

Kjøpte også en deilig hvit vin idag, Canei ;) Hehe! Skikkelig ungjente vin, men den er jo herlig god. Så, smil - det er Fredag! Og kos dere i helga. Edru eller ikke ;)



Hva skal dere idag?

1 kommentar:

  1. takk :) hørtes ut som en skikkelig koselig fredag:) jeg vet ikke hva jeg skal enda jeg, men håper det skjer noe snart :) god helg!

    SvarSlett