torsdag 10. september 2009

En torsdag

!!

Uff, jeg er ikke noe flink til å oppdatere lengre.. For ting skjer faktisk nå! Hehe.. Jeg tror snart ting ordner seg med jobb/læreplass, og jeg har det ganske bra i hodet mitt :) Nå er det dessuten nesten helg. Og det har jammen vært en innholdsrik uke! Jeg var på legen på tisdag og tok blodprøve, det viser seg at jeg har lavt stoffskifte og jeg må begynne på medisiner for det. På onsdag var jeg til samtale, og til mamma og pappa etterpå. Idag har jeg vært hos noe som heter IKU - di skal hjelpe meg til å komme igang litt igjen i forb. med jobb. Det blir spennende, jeg ser frem til å bruke hodet og kroppen min litt igjen må jeg si. Nå som alt har stått stille i to år.


Jeg visste ikke om jeg skulle skrive dette, er det for privat? Men det er det jo jeg som bestemmer.. Så jeg deler livet mitt med dere :P


Nå sitter jeg fornøyd i sofaen med en Chiabatta med salat og skinke i, og skal snart skravle med mamma en stund.

(Random bilde av meg og venner.. )


Syns dere det er grenser for hvor privat man skal være på bloggen sin?

1 kommentar:

  1. Jeg skriver det jeg føler for å skrive i bloggen min, -men nå er jeg jo en veldig åpen person ellers også da..:)
    Det eneste jeg ikke nevnet i bloggen min er ting jeg har fått beskjed om er hemmelig, og når jeg skal bort eller noe slikt. Det nevner jeg ikke i facebook heller. Folk trenger ikke å vite at huset står tomt for folk. Ellers kan man jo ende opp med robba hus....
    Sånn bortsett fra det, syns jeg man kan blogge om akkurat hva en føler for..:) (selvom det jo er mange ting jeg gjerne vil si, som jeg holder kjeft om, -av hensyn til meg selv, fordi jeg vet det ville blitt hete diskusjoner utav det eller noe slikt.)
    Godt å høre at du er igang med hmmmm framtidsplaner..:)
    Jeg fikk diagnosen ADHD idag jeg da, hihi... så jeg begynner på medisiner imorgen. DET gleder jeg meg til. Endelig skal jeg kanskje få ting på rett kjør igjen..

    SvarSlett