tirsdag 15. september 2009

kom søvnighet og treng deg på, her skal du motstand finne!

: )


God tirsdag :)

Eller.. fy søren. Jeg skulle til NAV på et informasjonsmøte i dag tidlig. Det begynnte kl 9. Og siden man bor i Vennesla - og ikke kjører bil (enda anyways) så må man ta buss. TIDLIG! Nå er jeg sånn at hvis jeg skal noe, må jeg vite nøyaktig hvor, når og hvem jeg skal henvende med til på forhånd. Blir så stresset at jeg omtrent ikke klarer å puste hvis ikke. Så, siden jeg ikke ante hvor det bygget jeg skulle ha møte i var, så brukte jeg hele natten på å tenke over hvor. Mhm, hele natten. Null søvn. Ikke at det er en uvanlighet, men når man skal opp halv syv så er det greit å fått noen timer på øret hvertfall. Jeg står opp av sengen i halv 6/6 tiden. Da er det ikke vits å ligge der å kokkelure mere.. Spiser frokost, sminker meg, gruer meg, pusser tenner, hører på radioen, gruer meg enda mere. (hva er det å grue seg til sier du, vel jeg hater alt som er ukjent) Jammen kommer jeg meg ikke på bussen, finner bygget (til min store overaskelse stod det der gule sider sa det skulle stå. Jeg kunne sovet en halvtime på sofaen før jeg gikk).. Anyhow. Jeg treffer Rikke utenfor skolen hennes som er rett ved siden av der jeg skal i en halvtime før jeg må være der. For en skole hun har begynnt på! Det er den fineste skolen jeg har sett! Sykt pent bygg, og stort.. Så går jeg inn på NAV, krysser av navnet mitt - Ja, Silje Cathrine er present. Og to timer går unna som en vind. Hehe :) Plutselig sitter jeg på bussen på vei hjem. Uff, dette var et rotete og uinterresant innlegg. Poenget mitt var at jeg sover aldri når jeg gruer meg, og jeg gruer meg alltid forgjeves ;)


Hva har dere startet uken med å gjøre ??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar