onsdag 23. september 2009

uinspirert..

Jeg føler meg forferdelig uinspirert for tiden ! Slitsomt. Det begynner å bli kaldt ute og jeg fryser på føttene. Det brae er at når det blir kaldt så kan man kle seg i herlige ullkjoler og varme støvletter. Skjerf og votter :) Det er det eneste bra med vinteren. Selvom det foreløpig bare er høst. Idag fikk jeg skikkelig høst følelse da jeg gikk til butikken - det blåste fælt, og jeg gikk bare i tights. Ikke lurt. Jeg som holder på å bli forkjøla å greier. Men, er blitt avhengig av Cola Zero, så jeg MÅ HA DET! Så jeg trosset den isnende kulden og labbet bort til rimi. Stian er på jobb seint denne uka, igår jobbet han til 1 på natta stakkars.. Men det betyr at jeg må sitte hjemme å gnome å se prison break og andre serier som jeg til slutt blir lei av. Gleder meg til å begynne å jobbe jeg.. Hva i all verden skal man lage til middag bare til seg selv??? Uff..

Og i tilfelle jeg ikke har sagt det JEG FRYSER! Noe helt sykt. Har ovnen på full guffe og telys overalt, men det hjelper ikke. Tror jeg må gå ut igjen å finne katten, så hun kan legge seg på føttene mine å varme dem! Kattejakt!


Så jeg spør dere: Hva kan man ha til middag når man er alene - noe enkelt, men varm mat?

1 kommentar:

  1. Stakkars jenta mi... <3
    Har du prøvd matprat.no? Der er det f.eks. en kategori som heter kjapt og enkelt. eller noe i den duren der... :)

    SvarSlett