tirsdag 29. september 2009

litt farge i hverdagen

Idag har jeg vært i møte med ei kjempesøt dame fra IKU som skal hjelpe meg å finne jobb/læreplass :) La frem noen forskjellige ønsker for henne, så skulle hun hjelpe meg. Gleder meg veldig til å begynne igjen. Skynde meg sakte.. :) Måtte opp tidlig idag, men heldigvis sov jeg litt inatt. Dro til byen å kjøpte meg en deilig kaffe latte caramel og satte meg for å vente på at jeg skulle møte hun dama. Herlig å sitte på en utekafe under et pledd å se på menneskene tidlig på formiddagen. Var skikkelig kaldt. Hadde kjukke strømper i ankelstøvlettene og deilig skjerf! Etter møte, som gikk superfint så kjøpte jeg en kyllingsanwich å dro til mamma å spiste den der. Før Stian hentet meg der etter jobb. Stian har fått feber også! Stakkars han har sovet i hele kveld. Fryser fælt..

Nå sitter jeg i sofaen å har Lucy som sover på føttene mine :) Gleder meg til å krype under dyna å sovne..


Har fått meg ny neglelakk i en herlig sterk cherryfarge. Den lakket jeg neglene med idag. Har fått dilla på neglelakker om dagen. Det er en billig måte å sette prikken over i-en på. Enten med en elegant dus rosa i hverdagen, eller en skikkelig modig fargebombe :)




Bruker dere neglelakk til å "fornye" dere litt i hverdagen ?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar