tirsdag 15. september 2009

Local girl

!!
Her for Christian LaCroix - Som jeg elsker! Se di herlige øreringene og den blå fletten. Utenomjordisk vakkert



Dere visste sikkert at Siri Tollerød her fra byen er blitt en virkelig anerkjent modell for mange store motehus di siste årene. Jeg syns hun fortjener litt glans her på min beskjedne blogg. Personlig er jeg stor fan. Hun er virkelig en av mine favoritter. Hun har virkelig alt det en catwalkmodell skal ha, og hun bruker det. Bildene er fantastiske, og jeg synes hun er vakker! (Samme med danske Freja Beha Erichsen som jeg også liker vedig godt.)


Her er noen bilder :



Christian Dior Couture Fall 09






Armani Prive' Fall 09





Louis Vuitton ready to wear Fall 09






Chanel Fall 09



Er hun ikke flott? Kult at hun er fra lille Kr.sand og Karl Lagerfeldt liker henne! :) Det viser meg at hvis man vil, så kan man få det til !

3 kommentarer:

  1. sv; heei nydelige skapning! ;D Tusen takk for kommentar søta! :D Satte veldig pris på å høre dine meninger vettu ;D Håper du får en strååålende dag som skinner som aldri før! :D
    - i r l i n s.blogg.no

    SvarSlett
  2. Hehe! Syns jeg ser deg tar alle forrbehold på tur :) er så morsomt med sånne mennesker:) Åh Siri er nydelig! finns ikke ord. kjempe bra innlegg :)

    SvarSlett
  3. Da er den gamle bloggen slettet. :) Du må ta å åpne for sånne "anonyme" kommentarer. For jeg klarer ikke kommentere her med den nye bloggen :/

    Kristina

    Knoklene.blogg.no

    SvarSlett