onsdag 30. september 2009

Dont let me be the last to know...


God kveld.

Har dere det sånn at år noen sier di har noe spennende å fortelle så gjør du alt for å få vite det MED EN GANG?! Hehe.. Sånn er jeg. Hater å ikke vite ting. Er ofte den siste som hører om alt, å det liker jeg dårlig.. Min venninne Anne Lise fortalte meg idag at hun hadde noe spennende og stort å fortelle meg når hun kommer hjem fra å besøke svigersene sine. Hun er i Singapore å besøker dem og kommer ikke hjem før 15 oktober. Så jeg får smøre meg med tålmodighet. Noe jeg er svært dårlig til ! Blir spennende :)

Fant ikke noe på sørlandssenteret idag. Kjøpte bare et skilt til å ha i akvaiumet som sier "No fishing" Tørt? Ja.. Også har jeg fått meg en søt liten lykt til å ha telys i.

Imårra får jeg mamma på kaffebesøk i elleve tiden,og før det skal jeg gjøre reint å rydde på gjesterommet/klesskapet vårt. Der ser det nemlig ut som et bomba horehus! Ikke så rart, for jeg har altfor lite skapplass. Da blir det rotete! Skohylle vil jeg og ha :) Når jeg er ferdig skal jeg lage pastasalat med skinke til middag. Mmm..



Men nå skal jeg se på Heroes til jeg blir så trøtt at jeg klarer å sovne! God natt alle sammen.
Sweet Dreams <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar