torsdag 1. oktober 2009

lånt mote

Har nå laget tacokjøttboller med fullkornspasta og hvitløk til middag. Og nå slapper jeg av under pleddet i stua. Er kjørt etter løpetur idag. Er forkjøla, og det går sykt utover løpeformen! Så hiver i meg c-vitaminer og hvitløk så det synger.. Har IKKE lyst å bli ordentlig syk altså. Det må jeg bare si.


Ellers så leste jeg bloggen til Ida Wulff idag, og hun linket til en side som leier ut designervesker i Norge.. Dette har jeg trodd var forbeholdt New York, siden jeg så det i Sex and the City filmen der Carries assistent leier Louis Vuitton vesker (helt til Carrie kjøper en til henne), men neida. www.LittLuksus.no låner deg vesker for en uke av gangen. De har alle di klassiske veskene :) Miu Miu, Bottega Veneta, Louis Vuitton sine klassikere som Speedy, Kepall osv.. Mulberrys Bayswater og Chanels 2.55 pluss mange uandre. Så hvis du ikke kan bla opp 14 000 for den fantastiske Chanelen, så kan du leie den for 500,- i uka altså.. Interressant syns jeg. Tror ikke jeg kommer til å gidde, men er jo fint å vite man har muligheten. Sort of.. :P
(Denne er jo intet mindre enn fantastisk da)

Hva syns dere om å "leie" designervesker? Har dere prøvd? :)

4 kommentarer:

  1. Heei nydelige! :D Takk så mye for kommentar på gårsdagens innlegg! :D Ja det var en alle tiders tur hvertfall! :D Håper du får en knallflott helg! Noen planer? :D Kos deg masse solstråle! :D

    SvarSlett
  2. og ja, kjæresten er litt av et cach ;D

    SvarSlett
  3. Jeg skulle GJERNE leid vesker! Jeg ELSKER vesker og har desverre altfor dyr smak der.. Og det som er dumt at jeg også kan gå litt fort lei, så da er det jo litt drit å kjøpe en skikkelig dyr en til noen tusen kr.. Så å leie en veske og bytte ut oftere hadde jo bare vært knall!

    Men denne muligheten er vel kun i Oslo da eller? Kan jo ikke reise helt dit og leie veske..:S

    TUSEN TAKK FOR TIPSET!! =)

    SvarSlett
  4. Tror nok ikke jeg hadde giddet å leie. Da ville jeg heller spart til ei jeg hadde hatt skikkelig skikkelig lyst på, og gjort den min. Men det er jo alltid fint å ha muligheten :) Sant det. Og det er jo ett veldig bra konsept. ;)

    SV: ja du må garanter henge mer på Rimi'n. der er det masse orginaler ute å går :) Så han forresten der i DAG også! Så han er nok stamkunde :D

    SvarSlett