fredag 9. oktober 2009

Ah - endelig friday



Ah.. Herlige fredag. Nå er jobbintervju unnagjort. Jeg likte skikkelig godt hun sjefen altså! Håper hun likte meg og. Jeg smilte som ei sol :P Hehe..
Nå har jeg vært å løpt, en lengre tur enn vanlig. Er ganske sliten i beina. Pluss at det er så sykt kaldt her! Fryser føttene av meg.
Men vet dere hva som gjorde dagen min tusen ganger bedre idag ?? At dette var å finne i postkassen min i dag :




Norges beste moteblad. Costume! Har begynnt og abonnere på det endelig, og det angrer jeg ikke på. Denne måneden var det litt tykkere enn vanlig :p Å DET liår vi :D
Ja, helgen er begynt, det blir reker, vin og Line ikveld! Imårra har jeg absolutt ingenn planer og har planer om å NYTE akkurat det. På søndag er det middag hos mamsen og papsen :) Det blir deilig! Nå skal jeg gå å spise frokost med min kjære, så er det ut å handle.

AU, jeg beit meg i tunga.. :/

Ha en fortreffelig helg alle sammen !

1 kommentar:

  1. Hihi.. "AU, jeg beit meg i tunga..:/" for en kul ending..:P
    Ingenting er like herlig som å finne yndlingsbladet sitt i posten..:) Alt annet som kommer i posten er jo som regel negativt, iallefall for meg..:)
    Spent på om det blir jobb på deg! =)
    Jeg kan jo vente med å spørre om hva det er og hvor mye det er, før du vet resultatet kanskje? men jeg er veldig nysgjerrig! :P

    SvarSlett