lørdag 31. oktober 2009

Lucy in the sky of diamonds ...


Hmf.. Ok, jeg burde være superglad nå. VI HAR FÅTT LEILIGHET på Lund :D Men så er det er digert skjær i gleden at Lucy ikke får være med. Jeg skulle ikke kjøpt pus i første omgang, men hun har vært så utrolig til hjelp for meg! Årh :/ Vondt altså..

Lørdag, og jeg har en pizzadeig til heving og har sunket nedi sofaen. Stian er jo skadet, så kommer oss ikke noen vei. Men ikke feil å sitte hjemme å kose seg på en lørdagskveld heller! :) Tenker på at vi må igang med å pake ting å tang snart. Kommer nok inn i den nye leiligheten i midten av desember tenker jeg. Den leiligheten er på perfekt for oss. Ett soverom (det er det eneste som er litt kjipt, at eventuelle gjester må sove på sofaen/madrass i stua..), nyopppusset kjøkken, nyopppusset bad og en liten bod til sko og jakker o.l En stor nok stue å en pitteliten balkong . Den kommer vi nok ikke til å bruke siden den er felles med naboleiligheten. Er i en stor blokk så er litt lydt. Men det gjør ingenting. Jeg gleder meg til å innrede.
Skal ha det koseligste badet. Med duftlys fra Stella McCartney og en kaktus. Noen fantastiske krukker med bodylotion og parfymer. Og pene, mørke brune eller lilla håndklær.
Til stua skal jeg ha noen fine gardiner. Og ikke minst - kjøpe spisestue! Det gleder jeg meg til :))

Det blir deilig å bo et sted der sola faktisk treffer 12 mnd i året. Her er vi fire vintermåneder UTEN solstråler i det hele tatt inn i leiligheten. Det har mye å si med sol og lys. Jeg merker kjempegodt vinterdepresjonen. Hater at det er så mørkt. Det er mye koselig og med vinteren, som snø og vintersport. Jeg elsker å stå slalom, men jeg er ikke fan av at det er så mørkt altså... Hehe :p


Det var litt om det. Hva er det aller beste med mørketiden synes dere? :)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk :D Nei så gøy med ny leilighet! :D
    Tenker nok det blir deilig, og så rett før jul kanskje, digg digg! Nå er jeg "tilbake" ja, hehe, har lest bloggen din mens jeg var borte var bare fryktelig dårlig til å kommentere, men husk at jeg som regel alltid er innom, for du har en veldig bra blogg gående her :D

    SvarSlett
  2. Det eneste positive med mørketiden er vel å bruke masse levende lys? =)

    Blir morro med ny lelighet da!

    Men hva med pus?

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg til å se!
    BTW! Jeg tror jeg kan reise den 18:) (Hvis det var det da... 19 kanskje.. hmm.. den fredagen i hvert fall!!)

    SvarSlett