onsdag 21. oktober 2009

vinter med vintage


Fy å KALDT det begynner å bli ute nå asså!! Måtte bare si det :P
Denne dagen har vært lite innholdsrik. Jeg var på et møte i byen kl 1 og skrev under siste papirer mht jobben - det var gøy. Så vandret jeg rundt litt å syns liksom at det var blitt så fint på H&M på slottet her i Kr.sand. Jeg har alltid hatet å gå på H&M der, fordi det alltid er så rotete. Men nå etter at di pussa opp var det mye bedre. Så der skal jeg når jeg får lønning. Må kjøpe litt work outfits ;)


Jeg fant litt accessories når jeg skulle kle meg idag til å ut, som jeg ikke pleier å bruke, eller egentlig ikke føler meg fullt så vel i. At det ikke passer meg så bra liksom. Men jeg tok det på meg å gikk ut uten å tenke for mye. Hehe :P

Det ene var et vintage skjerf, arvet fra min oldermor. Det er herlig å gå med, men jeg er alltid så i tvil på den grønn/brune fargen på det..
Så mine nydelige øredobber som jeg fikk av ei venninne. Di er kjempelekre, men jeg føler alltid det tar så over for min del. Men idag tok jeg di på sammen med skjerfet :P Sånn ble det :




Med den rette, litt rustne fargen på leppestiften så ble det litt vintage over det. Gøy å prøve noe man ikke pleier :P Hehe.. Ellers så var jeg hos mamma å pappa på kvelden i dag, og nå har jeg pumpet meg selv helt på løpetur! Er totalt utslitt. Sitter bare her å leser blogger å koser med Lucy :)

Håper dere og har en rolig deilig onsdagskveld:) Hva syns dere om fargen på skjerfet??


1 kommentar:

  1. Skjerfet var spesielt, men også fint..:) Og de øredobbene, syns jeg var flotte, men skulle jeg brukt de, måtte de vært endel mindre.. Hadde ikke klart å gå med sånne store ting i øra, hehe.:)

    SvarSlett