fredag 23. oktober 2009

makeupheaven <3


Heei alle sammen :D Hva har skjedd idag ? Det er jo fredag, hva skal alle sammen ? :) Jeg har hatt min første dag på jobb idag! Det var så gøy! Det var en dame, en represetant fra Guerlain der idag og, så hun demonstrerte og fortalte meg om alt mulig innen det merket. Var helt midt i blinken for meg.
Nå er jeg UTSLITT! Har ikke stått i så mange timer på et par år faktisk.. Er ganske tungt, men SÅ verdt det for det er en perfekt jobb for meg. Hjem fikk jeg med meg noen herlige produkter fra Clinique, og jeg kjøpte mascaraen til Guerlain med rensevann med. Kjempe deilig med ny, god sminke!
Da jeg prøvde Guerlain mascaraen .. Men min mascara fra før var litt dårlig fjernet! (Unnskyld mine buskete øyebryn)


Er så deilig med lotioner :)
Hvordan har fredagen vært?




2 kommentarer:

  1. Fredagen hmmmmm.... DA hentet jeg høy til kaninene og nye dekk til bilen min..:)

    SvarSlett
  2. Wowwww, for noen øyevipper!!! Den maacaraen vil jeg og ha! Gir du vennerabatt??;)
    Love you

    SvarSlett