søndag 25. oktober 2009

Wolverine og fondue


Åh, igår var vi hos mine kjære besteforeldre å traff min fetter og kona som akkurat har fått ei nyyydelig lita jente - Lea Emilie :D Var utrolig koselig å se hun! Hehe :) Man blir så glad og fasinert av små babyer! : ) Jeg kjøpte di søteste små sokkene og en lille/rosa kjole til henne, og litt deilige produkter til mamma Helena, som også fortjener å ta vare på seg selv oppi alt :)

Så dro meg å Stian hjem å slappet av. Vi lagde fondue og jeg hadde en deilig long island iced tea :) Var kjempekoselig å bare slappe av. Vi så Wolverine, og det var en helt grei film. Typisk hollywood, jeg var ikke superimponert. Det beste var den ganske bra trente kroppen til Hugh Jackman ;) Hehe.. Ellers så var det terningkast 3 fra meg. Nå er det GG med Chuck Bass og Julebrus. Så legger vi oss om ikke så lenge, jeg skal være flink imårra å gjøre masse ting som er superkjedelige! :P Hehe..




Har dere hatt ei fin helg? Og hva syns dere om Wolverine hvis dere har sett den ?

2 kommentarer:

  1. Deilig. Og så koselig med baby <3 Du kjenner jo meg... Hehe:)

    SvarSlett
  2. Ikke sett den, men sikkert sånn passe bra? =)
    Helgen ble... daff..:)

    SvarSlett