mandag 19. oktober 2009

Ja, det ble faktisk en blodig mandag!

Heei alle sammen :D Idag, for første gang siden jeg begynnte å trene løping (en måned iden ca) så kjente jeg det skikkelig godt at jeg ble ordentlig i godt humør av det! Føltes herlig :) Så nå er jeg i superhumør!
Det var jeg ikke tidligere i dag. OMG, jeg ble stukket med sprøyte i dag på legesenteret. Jeg visste jeg skulle ta blodprøve, men jeg hater det så jeg pleier å ignorere det. Legen min er verdens sjønneste og jeg fokuserte å det. Helt til jeg kommer i den fordømte blodprøvestolen på laben .. Uææ! Jeg tror jeg skal hypeventilere, det er ikke tull en gang, jeg HATER det! Og nå er jeg blå og øm, fordi jeg ikke var flink nok til å presse etterpå så jeg blødde nesten ut alt blodet mitt! .. Sann historie!

Uansett - så traff jeg Line på møtet, nydelig som alltid. Og vi avtalte kafetid sammen på torsdag, siden da får jeg lønning. Var så koselig med jentene på lørdag, har lyst å finne på masse med dem :) Line er helt fantastisk og jeg er supergla i henne :)

Her er et bilde av jentene mine og meg på bryllupsdagen min: Fra venstre - Kristina, meg, Sofie, Silje og Line. Er di ikke pene?? <3

Anyways, nå har jeg jogga som en gal, dusja og nå sitter jeg i Stian sin genser under pusepleddet mitt med Gossip Girl :) Ha en koselig mandagskveld alle søtinger!

XOXO <3

1 kommentar:

  1. Ugh, sprøyter og blodprøver er ikke noe digg nei... Da jeg ble gravid og skulle til helsesjekk første gangen, fylte de 7 reagensrør med blod fra meg!!! Jeg trodde jeg skulle gå i bakken, rett og slett..:(
    Gla jeg slipper det så ofte.. men de finner ikke noe galt med meg uansett hvor svimete jeg er.. heheh.

    SvarSlett