onsdag 7. oktober 2009

sliten i beina

For en dag! Opp å ned i humør, frem å tilbake i byen, og ut og inn av prøverom og klær. Morro, men jeg er supersliten. Hadde nesten ikke noe lyst å ut å løpe ikveld. Men tok meg sammen (eller, Stian tok meg sammen) Nå sitter jeg nydusjet og nervøs for mårradagen! Men fryktelig spent også..

Var å shoppa med mamma idag. Fikk meg noen nye ankelstøvletter, en svart dressbukse og en topp med en cardigan til. Så myk å deilig i stoffet den toppen, kommer til å bo i den! Hehe. Åsså er den lang nok til å kunne brukes til tights.







Dårlig bilde, men som sagt tidligere: til jeg investerer i et ordentlig kamera blir det mobilen... Nå sitter jeg med rumlende mage og vurderer et egg til kvelds. Både vaskemaskinen og oppvaskmaskinen er igang så bråker no fælt her :P Jeg skal opp kjempetidlig og sminke å stelle meg i mårra, så legger meg nok om noen strakser. Men må ha noe i magen etter løpeturen!

God natt alle sammen <3

1 kommentar:

  1. Gratulerer med nye klær!
    Blir kanskje noen bebibilder etterhvert ja..:) Men da vet jeg foreløpig ikke om jeg legger det ut i bloggen, må ha tillatelse av foreldrene først. Så vi får se..
    Håper det gikk bra idag? :)

    SvarSlett