mandag 19. oktober 2009

bloody monday ...



Ah, Mandag.. Og jeg må opp før Stian for å gå til legen. Tipper det egentlig ikke er synd på meg, siden dere andre sikkert er oppe way tidligere enn meg. Men sover så utrolig lite om nettene, at det virker som om det er grytidlig.

Så, ny uke. Idag skal jeg først til legen om litt. Så etterpå kjører Stian meg til mamma på vei til jobben. Blir der idag siden han jobber seint. Men det er bare koselig.


Hvis jeg kunne vært et hvilket som helst dyr, ville jeg vært en katt! Tenk å ikke gjøre annet enn å sove, spise å jakte! Man er uthvilt, har god kondis og er somregel mett .. Misunner Lucy. Hun sov under sengen vår i natt, jeg visste ikke det. Så begynner hun å mjaue som en gal på mårraen.
Men jeg må stikke, skal gå opp til sentrum til legen nå.


Ha en fortreffelig mandag!

2 kommentarer:

  1. Heei søte! Tuusen takk for kommentaren din i helgen! Du er så god! :) Håper du koste deg i helgen og at du får en kjempeflott uke! :D Take care, vakkre!

    SvarSlett