mandag 5. oktober 2009

Oh happy days

Hei alle i hop :) Idag har jeg tilbragt(?) dagen min hos mamma. Min fantastiske mamma som er min aller beste venn! Vi skravlet, spiste noe kylling greier, lo masse og skravlet mer. Det er så deilig å ha en mamma som min. Som er der uansett for deg, som man alltid kan stole på. Og som man kan gi masse kjærlig omsorg tilbake, og dele alt med. Min mamma og meg er blitt ganske mye mere close etter at jeg flyttet hjemmefra. Kanskje det er naturlig, siden da går man ikke oppå hverandre. Er lettere å krangle når man bor sammen! Det var dagens mamma skryt. Jammen er jeg heldig! :)

Så, fikk jo beskjed om jobbintervju til torsdag. Det gleder jeg meg fælt til. Bokstavelig talt :P Det er en jobb jeg har veldig veldig lyst på, og som jeg tror det eller ei tror jeg hadde vært flink i. Jeg gleder meg til å drive med salg og service igjen. Åh, det blir så deilig å starte på ny frisk.

Men oh my - jeg gruer meg til intervjuet da. Min sjef før, da jeg var resepsjonist på SAS Radisson var det søteste på jord. Jobbintervjuet med henne var som en koselig prat, og hun fikk meg til å føle meg trygg og sikker på meg selv. Og siden hun valgte meg av flere andre søkere så må jeg jo ha appelert litt hvertfall .. Uten å skryte for mye. Kjenner selvtilliten kommer snikende. Jeg smiler bredere om dagen, og jeg føler meg friskere enn jeg har gjort på leeenge! Dette kommer til å gå strålende :D




Haha - morsomt bilde! :P

Har dere noen tips til jobbintervju? Hva man bør si ? Over to år siden sist...

2 kommentarer:

  1. Jeg sier bare en ting! LYKKE til, det var vel egentlig 2.. men men du skjønner..

    SvarSlett
  2. Vær det selv, vær ærlig, og anbefal deg selv..:) Vis dem at du har en høy læringskurve blandt annet..:)
    Ooooh, nå har jeg skvisa ut ett lite blogginnlegg, men nå MÅ jeg i seng. :S blir altfor sent dette her..:(
    nattinatt!

    SvarSlett