onsdag 14. oktober 2009

Wang nok en gang


Nok en gang sikler jeg på Alexander Wangs fantastiske skokolleksjon.. Og jeg har fått et par sko på hjernen som jeg har ett elsk-hat forhold til. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg syns di er helt fantastisk råe (for det er di), eller aaaltfor mye (for meg vel å merke). Jeg elsker alt han skaper, virkelig, dog er ikke alt for meg. Noe blir litt i råeste laget. Selvom alt er lov. Men omg, mannen er super ung og kommer til å bli, han er jo allerede, en av di aller største! Jeg elsker ham :)) hehe..


Så, your opinion on these amazing gold buckled shoes ladies and gentlemen: ??

2 kommentarer:

  1. Syns de var kule..:) Men også litt spesielle, for den hælen og den røffe såla foran kræsja lixom litt.. Hmm...

    SvarSlett
  2. Hmm... Jo, det var veldig HAN liksom. Hehe.. Men kanskje litt for mye for meg. Du, derimot, hadde nok passet til de=)

    SvarSlett