torsdag 29. oktober 2009

signaturdufter og vonde føtter :P

Hei alle sammen. Idag har jeg vært på jobb hele dagen. Fy å slitne beina mine er, og jeg jobber ikke fullt engang! :P Hehe.. Idag pakket jeg inn min første gave. Himmel å jeg stressa! Først pakket jeg den inn, men scannet den ikke.. Så pakket jeg den ut, scannet den og han betalte. Jeg begynnte å pakke den inn, men hadde glemt å ta av prislappen! Er det mulig å være så distre???
Jeg skulle hatt en pris for min distrehet.. Heh ;) Men jeg elsker jobben! Og jeg tror jeg blir bedre etterhvert. Har med meg hjem en bosjyre på Shiseido, så jeg kan lese litt om denne serien.. :)

Åsså fikk jeg med meg hjem Stella McCartney, Narciso Rodrigez og YSL's duft Paris.. Herlige dufter. Jeg var veldig enveissporet på Versace, og Lolita Lempicka. Men har fått litt forskjellig smak nå egentlig. Mange dufter jeg kjenner igjen fordi jeg vet hvem av vennene mine som bruker den. Sofie var alltid Diors "J'adore" (før hvertfall), Miriam bruker "Jean Paul Classique", og Line elsker Dolce&Gabbana "The One".. Mamma har alltid brukt Vanderbilt, den lukter fantastisk på henne. Men di siste årene har hun åpnet seg litt for andre, og nå tror jeg faktisk hun bruker Kylie Minouge :)
Di nye i samlinga mi ;)

Nå sitter jeg å ser Oprah, og har spist deilig indisk Tandoori chicken med min favoritt side-dish: Naan bread! Det er så godt! :) Vi skal se Hellstrøm også kommer jeg nok til å slokne ganske bra tenker jeg. Er veldig sliten.. Jeg pleier å lese før jeg legger med, og holder på med Silmarillion (igjen) og sovnet mitt i kapitlet om Beren og Luthien (det er den mest romantiske historien i verden, OG midgard :P).. Hehe. Var bare så trøtt. Nå skal jeg lese ynglingsbloggen min, LivingDoll (www.livingdoll.blogg.no) , og pakke meg inn i kosetøy å pusepledd. Dere må alle ha en finfin torsdag kveld :)



Hva er deres "signaturduft"? Har dere en fast parfyme? :) Gøy å vite.

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldri vært noe spes gla i parfyme, for jeg får så vondt i hodet av den..
    Den jeg ahr, har jeg hatt i maaange år, Laura tror jeg den heter.. Men når jeg ahr brukt den i noen dager, begynner det å klø der jeg sprutet den, så jeg lar være.
    Har også den til Christina Aguilera, så jeg bruker den av og til. Men sjeldent jeg har på som sagt.:)

    SvarSlett
  2. Det er jo en parfyme som heter Clean. Og den får du i forskjellige "rene" dufter. Lukter "nyvasket" Issey Myiake har også en parfyme som heter The Scent, som også bare lykter nydusjet :)

    SvarSlett