onsdag 28. oktober 2009

litt inspirasjon i høstmørket

Givenchy - spring 2010:

Da den første modellen kom ut med denne stripete blazer toppen, og buksen med oversized lommer - var publikum i ekstase. Di satt på nåler for å sluke resten av kolleksjonen. Og med god grunn:












Givenchy Ready - to - wear Spring 2010 :) Jeg har akkurat sittet leeenge å beundret denne unike kolleksjonen. Jeg elsker Givenchy's stramme look. Det er veldig inspirerende for meg når jeg skal shoppe f.eks til jobb. Sidene fargene er så enkle, men likevell kan man ha sin egen tvist på det så er det egentlig perfekt i formelle sammenhenger synes jeg. Ikke alt vel å merke, men uttrykket - looken kan definitivt brukes :)) Jeg elsker det!
Og skoene er FANTASTISKE!

You Like?

3 kommentarer:

  1. Så stilig:)
    Jeg skjønner ikke hvorfor bloggen min ikke oppfatter når du har oppdatert, Utrolig irriterende i grunn:(
    Miss you... håper det går bedre med Stian.
    <3

    SvarSlett
  2. Takk snuppa :)) Det går greit.
    Miss u <33

    SvarSlett
  3. Skoene likte jeg, men de klærne..? De syns jeg er så spesielle.. :P

    SvarSlett