torsdag 15. oktober 2009

leggetid

Hallooo :) En deilig dag idag. Fått gjort mye som jeg skulle gjøre å har ikke dårlig samvittighet når jeg skal legge meg ikveld ;) hehe... Traff Line, Silje og Marita på møte ikveld. Søte jentene! I mårra skal jeg på kino å se Jenta som lekte med ilden, DET blir gøy!
Men ei venninne, Jennifer sa til meg ikveld at hun skulle se Fame.. Å da ble jeg litt usikker. Men Stian gjorde det klart at var det noe han ikke skulle bruke fredagskvelden på så var det FAME! Hehe, er ikke helt i hans gate går jeg ut ifra. Men siden vi just så Menn som hater kvinner, så passer det med oppfølgeren nå. Jeg syns Menn som hater kvinner var utrolig fasinerende. Jeg hatet visse scener i filmen (hvis du har sett den vet du hvilke jeg snakker om) - ordet grusomt beskriver det veldig dårlig egentlig. Jeg gråt å gråt.. Men rsten av filmen var veldig bra! Og Noomi Rapace som Lisbeth Salander spiller jo intet mindre enn fenomenalistisk :P


Så regner md at det blir å se Fame med venninner til uka eller noe. For det er ikke noe alternativ å gå glipp av ungdomsmusikalen over alle ungdsomsmusikaler! ;) På lørdag skal vi ha folk og på søndag er det søndagsmiddag hos besteforeldre :P
Neste uke blir det lønning, og jeg skal på kafe med venninner å feire ny jobb, og på Frk.Larsen å ha en Irish coffee for første gang som 20-åring ! Hehe.. Jeg ser fremover nå, å tror ting ordner seg bra for oss. Og for å toppe det hele, i desember er det halv skatt, og da skal Silje kjøpe noe hun har SKIKKELIG lyst på :D Hva det blir må jeg tenke nøye igjennom. Et par Alexander Wang skinny pants, En Mulberry Bayswater? Åh, en svart paljettkjole har jeg lyst på! ..? Eller en Marc Jacobs clutch for vinterens fester?! Valgets kval.. Jeg har uansett tenkt å gå inn i mørketiden med et lyst sinn :)


Har dere visse plagg dere skal investere i i vinter? Hva velger dere til vinterens parties?? :)


Sov godt i natt alle sammen - vi blogges <3

1 kommentar:

  1. Party, hva er dét? Er aldri på fest lenger, så da trenger jeg heller ikke å være noen fashionista (som du kalte det, hehe)..
    Og halv skatt er jo bare kult..:) Men har ikke råd til å unne meg noe som helst nå om dagen, så DET blir litt kjipt.. :(

    SvarSlett