torsdag 22. oktober 2009

regular torsdag

Idag har vi vært å sett på en leilighet :) I byen, næmere bestemt Lund. Åh, jeg håper inderlig vi kan komme oss nærmere byen etterhvert! Er så sykt mye greiere å bo i byen enn Vennesla..
I mårra skal jeg ha min første arb.dag ! Å som jeg gleder meg :) Skal opp tidlig å stelle meg, begynner ikke før kl halv ti da. :) Etterpå skal vi på en heeerlig middag hos svigers . DET blir deilig da : )

Nå ser jeg på Ung, dum og bortskjemt! Fy å sinna jeg blir på di ungdommene! Går det an å bli så slemme og umenneskelige.. Jeg forstår ikke hvordan man kan respektere seg selv. Og det er bare foreldrene sin feil, som gir ungene alt. Det gjør foreldrene til tjenere og ungene til sjefen. Noe som er FEIL! Jeg skal ihvertfall bli en streng men rettferdig mor, det er hvertfall sikkert! :P

Har ikke så mye å prate om nå da, for dagen har vært nokså dull.. men jeg har det kjempegreit å gleeeder meg til imårra!


God natta <3

1 kommentar:

  1. Ja fy fillern det programmet kan gjøre hver og en provosert..
    Det som er bemerkeslesverdig er det at barn og ungdom faktisk ønsker at man har grenser. Da føler det seg mere elsket, og de vet det egentlig selv også at de TRENGER det, selv om de kanskje ikke vil innrømme det alltid.
    Unga mine kan være noen skikkelig drittunger av og til, men så setter jeg de på plass (timeout i sofa eller på stol) og da er de bare verdens søteste og takknemlige (!) og hengivne unger etterpå..:) Det er herlig!

    SvarSlett