fredag 16. oktober 2009

HELG!


Uææææ! Jenta som lekte med ilden var helt fantastisk !! Åh, jeg satt med hjertet i halsen fra ende til anen... Fy den jenta kan spille ass :D Ekstremt å anbefale!

Ellers så har jeg idag løpt en tur, laget middag, lastet ned Gossip Girl som jeg skal se i helga og snakket med mamman min <3 I mårra skal vi opp på polet å kjøpe litt deilig å blande drinker med på kvelden, siden vi skal ha litt folk da. Blir gøy å kunne drikke litt morsomheter lovlig da :P hehe..
Nå sitter jeg bare i sofaen med min mann å venter på Lucy som må komme inn å legge seg snart! Neida, men det er så deilig å ligge med ho på fanget om kveldene. Var jo derfor i fikk Lucy :)) Også kryper vi vel til køys snart. Håper dere har ei knall helg så langt!

Avslutter med et leggert helge bilde av meg med poser under øynene OG bollekinn! Hipp hurra :) Natta!


1 kommentar:

  1. Søt på bildet! Så det såh! =) Bruker iPod´en ser jeg? =)
    Katt er koselig..:) Tequila, katten vår, sov oppå meg hver natt før vi fikk barn (da fikk hun ingen tilgang til rommet, what so ever). Det var så komisk hvordan det fungerte. Hun lå oppå brystet mitt og sov (på dyna seff), men da jeg snudde meg i søvne, bare reiste hun seg opp og gikk på meg mens jeg snudde meg, og la seg ned igjen da jeg hadde lagt meg til rette. Utrolig søtt..=)
    Skummel film? Jeg liker ikke skumle filmer lengre jeg..:S tror det er fordi jeg har blitt mamma..:P

    SvarSlett