tirsdag 27. oktober 2009

vanvittig sliten



Oh my, dette har vært en lang dag(er)! Nå skal dere høre:

Fikk tlf av legen til bedriften der Stian jobber på tirsdag mårra kl kvart over 9, om at han hadde vært i en ulykke.. Ok?!!!!! Mer info TAKK! Men nei, han sa bare at ambulansen var på vei på sykehuset. Javle.. Jeg venter, fra kl halv ti på formiddagen til kl halv 1, da ringer Stian.


Jo, han har bare ramla oppi med høyrebeinet oppi en tank med 85 grader varm svovelsyre på jobben.. !! Og har "bare" andregradsforbrenning på beinet. Og han måtte være den natta på sykehus pga fare for infeksjon o.l... Fy å redd jeg ble. Tør ikke tenke hva som hadde skjedd hvis hele han hadde ramla oppi. Nei, må ikke tenke sånn. Men nå er han sykemeldt, aktivt vel å merke så han skal gjøre andre ting på jobben da, så han blir ikke hjemme. Like greit siden jeg og jobber 50% nå.


Jeg trives så godt på jobben min. Elsker sånn som i dag når det kommer selgere fra merkene vi har. I dag kom den søteste unge jenta - fra Yves Saint Laurent (YSL) å viste vårens nyheter. Noen herlige produkter! Også lærte hun meg det viktigste i YSL serien da.. Og jeg fikk den nye mascaraen til YSL med hjem :))





Nå er jeg endelig hjemme, og med katten ved siden av meg og Stian på den andre siden så sitter jeg å leser litt på thesartorialist.blogspot.com og på andre blogger. Og med et stort glass julebrus :P


Men blir ikke seint ikveld selvom jeg ikke skal på jobben igjen før torsdag. Så fri i mårra :) Dere kan kose dere med dette fine bildet ikveld, stjelt fra The Sartorialist, det er så utrolig fantastisk! Elsker enkelheten, og at det virker så effortless. Blusen/jakken hennes og håret gjør looken så bra synes jeg :)




Nå skal vi se Coraline og den hemmelige dør. Før det blir køya!
Har dere leste The Sartorialist? Hva syns dere?

2 kommentarer:

  1. Hva er The Sartorialist? :P
    Flott bilde og antrekk though!!
    Ooooh, skummelt det med Stian, håper han blir bra så fort som mulig!! HØRTES VONDT UT!!!

    SvarSlett
  2. Gi Stian en god klem:)

    Er så gla for at du koser deg på jobb!!!

    SvarSlett