mandag 12. oktober 2009

its just another manic monday ..

Ny uke, nye ting å ta seg til.. Eller, egentlig bare forrige ukes ting, om igjen .. Anyways. Ja, Mandag. Nå surrer jeg. Sitter her med verdens største magekramper å prøver å fokusere på noe annet. Stian kom hjem med med gave til meg idag. Jeg var på et litt mørkt sted i går og i dag morges, og siden han er en flink mann så vet han hva han skal gjøre for å få meg glad. Gaver! Neida.. det er bare litt sant. Men det hjelper jo :)) Han kjøpte et slags apparat for manicure og pedicure :) Kjempestilig! Kan file, pusse og alt med det. Jeg ble veldig veldig glad.. (Kanskje hint til at jeg må file tørr hud av føttene mine.. men jeg ble uansett glad :P)


Så ikveld skal jeg file å pusse neglene mine å ta på min nye negle lakk fra Nivea - i fargen Coralstar. Nøytral, men preeetty... :)

Jeg er jammen heldig som har Stian <3
Hvordan var deres start på uka?

2 kommentarer:

  1. ÅÅåh, du trenger jo ikke gå på shopping du, for du får jo så fine gaver av mannen din :D heldiggrisen! Så du nevnte Jimmy choo for hennes, jeg sier bare at jeg SKAL ha fri fra jobb den dagen og sidde å oppdatere H&M 24/7. De har mest av det på nett, veldig begrenset hva de virkelig får inn i butikken. sånn har det hvertfall vært de andre gangene store designere har designet for H&M :) Tror dette blir tidenes!

    SvarSlett
  2. Jeg hadde fotoshoot, så det var KNALLSTART på uka, selvom selve manDAGEN begynte helt dritt..
    Meeeen jeg overlever, hihi.. Jeg kan jo sitte å se stolt på resultatene fra fotoshooten..:P
    Morro med slikt apparat da..=)
    Jeg ønsker meg sånn fotbadmaskin jeg. Eller hva man nå kaller det..

    SvarSlett