fredag 30. oktober 2009

fredags stund er hyggestund :P


Nå er det fredag!! Finally. Uka har gått fort, med sykehusbesøk og masse jobbing. Men herlig å komme igang igjen. Så på bussen på vei til jobb i dag så traff jeg ei skolevenninne fra barne- og ungdomsskolen. Elise. Det var koselig å catche up syns jeg. Er så sjeldent man treffes :) Bloggen hennes er fantastisk, hun er en kjempeflink fotograf, sjekk den ut: http://www.eliseosmundsen.blogspot.com/ :)

Nå er det reker som skal spises og programmer som skal sees og godteri som skal spises :P Fredagskveld er hyggekveld.
Legger bare ved et lite bilde av min nye vinduskarm (den er ikke ny da men, den var bare så stygg før men jeg fikk innrammet et bilde og satt en fin vase der:p)

Ha en fantastisk fredag!

1 kommentar:

  1. Håper du hadde en flott fredag! Titter innom bloggen hennes etterpå.
    Ojojoj, nå harj eg bare 57 innlegg til å stikke innom, kanskje noen av dem er dine? Det får tiden vise..:P

    SvarSlett