lørdag 10. oktober 2009

Lørdagsfrokost og Jimmy Choo


God morgen! Ja, faktisk,det er morgen så lenge det er mindre enn ti minutter siden jeg stod opp.. Kom ikke i seng før veeldig seint i går, så da blir det til at jeg sover leeenge. Nå er det frokost, før vi skal inn en tur til mine besteforeldre å si hei. Di bor rett ved siden av, men blir liksom aldri tid.. Senere skal meg å Stian gå lang tur, før det blir pizzabaking og kos til kvelden igjen. Kanskje kjøpe en film. Noen forslag??
^^

Igår kveld satt jeg å sikla over alt det fine som kommer med Jimmy Choo for H&M nå i november. Fy søren.. Også sukker jeg litt for meg selv når jeg tenker på at alt kommer til å bli revet vekk fortere enn bare det! Den blå skinnkjolen, og sebra stilettene - JEG VIL HA!! Og for noen himmelske priser, jeg holder på å gå i bakken.



Dette er ti tsen gager bedre enn Matthew Williamson for H&M synes jeg. Myyye mere sexy og "seriøst". Ja, elsker det! Tamara Mellon er et stilettgeni ! :) For ikke å snakke om alle di fine armbåndene, cuffs og annet bling som kommer med kolleksjonen. Er bare så livende redd for at jeg ikke skal få det med meg.. Og dessuten, hvor mye av det kommer til Kr.sand??

(Tamara Mallon, kvinnen bak Jimmy Choo)

Det irriterer meg litt at vi har tre H&M i Kr.sand, men jeg så ikke så mye til Matthew Williamson eller har sett noe til andre designere som har lekt seg med H&M.. Noen få plagg har det jo vært, men jeg savner hele avdelinger som har alt sammen. Men det er kanskje det som gjør at det er litt mere eksklusivt da, at man må streve for å få tak i det. Ja, er nok bare meg som er lat :P

Anyways, har dere funnet noe i Kolleksjonen til Jimmy Choo for H&M som dere falt for?
Ha en fortreffelig Lørdag!

5 kommentarer:

  1. Ikke hørt om engang..:P
    Men jeg likte veldig godt de stilletthæla skoene til høyre der.. Vil ha.. Og vil ha mulighet og grunn til å gå med de, hver dag, hele tiden..:) OG grunn til å sette meg ned og bare dingle med den ene velkledde foten over den andre, når jeg blir sliten av å gå i de..:P
    Kunne kanskje stasa meg litt opp når jeg går på jobb? Men det hadde sett HELT teit ut; meg i høye stiletthæler fra Jimmy Cho, og eksklusivt kledd, -på ett møkkete og nedslitt bilverksted....? hihi...:P
    Nei, skulle sittet i resepsjonen på ett snasent hotell og snakket fransk til turister jeg da. Dét hadde vært Jimmy Cho-sko arbeidsmiljø..:P

    SvarSlett
  2. Ikke bare ssnakk om til jobb heller daa :P Man har jo sosiale lag, da er det jo fantastisk å kle seg som en fashionista :)) Og DU har virkelig en figur og fremheve da!

    SvarSlett
  3. SV: Oy takk!! :) Her sitter jeg og føler meg feit og dvask, også får jeg en sånn kommentar..:) =) =) =) *smile* Takk..:)
    Fashionista.. hehe.. det er nok IKKE jeg, jeg trenger noen til å style meg opp jeg, for jeg klarer det ikke selv..:(

    SvarSlett
  4. Jeg har gleda meg så lenge til den kolleksjonen! Men hvor finner du info allerede? Bare jeg som er mindre smart vel:P

    SvarSlett
  5. Heeei! :D Beklager at jeg var litt treig i helga men jeg ville bare takke for kommentaren din! :D Håper du har hatt en fin helg? I hope so! Håper denne uka blir great for deg søte! :D Kos deg! :D

    SvarSlett