søndag 18. oktober 2009

sunday again


Så ble det søndag igjen :) Har akkurat vært å spist søndagsmiddag hos mor å far, er ultra mett - klarer nesten ikke røre meg!
Det var gøy igår - selvfølgelig tok jeg ingen bilder. Glemte det oppi alle mojitoene ;) Men var veldig morsomt. Masse tøysing :P Jeg hadde super meltdown igår før festen pga jeg hadde INGENTING å ha på meg! Festlig. Så jeg endte opp med svart bukse og grå topp - Boring. Så tok litt av med smykker, sminke å øredobber heller :P Det løste seg .. Men gjesterommet/klesskapet ser ut som et bombet horehus!

Så hadde vi diskusjon om hvilken hårfarge/klipp jeg kler best. Siden nå har jeg jo akkurat fått den klippen jeg vil ha - da er det viiktig å forandre det å begynne på nytt hårprosjekt! Neida.. Men morsomt :P Her er litt av min hårhistorie
Blond - etter mye strev!
:

Falmet halvblond - Et mellomstadie på vei mot langt hår..

:

Mørk, kort Etter skamklippen ..

Før noen hadde fått røre håret hadde jeg langt mahognifarget hår med skrålugg..

Litt selvdigger innlegg - men tenk hvor mye man gjør med håret idag. Jeg er knapt tjue å har rukket nesten alt av sveiser og farger. Brunt, rødt, gyllent, honning, blondt g kommune.. Hehe.

Har du farget håret mye opp igjennom? :)

1 kommentar:

  1. Oh yes,,;)
    Jeg elsker å fortelle frisørene som fikser håret mitt, historien om da jeg kom til de med mahogny selvfarget hår og ønsket å bli blond. De ønsket ikke å hjelpe meg av frykt ofr at det skulle bli dårlig resultat. (forståelig) Jeg fikk RAS og gikk i butikken og kjøpte SVART hårfarge. Jeg hadde så SVART hår i noen uker (jeg var brun som en neger, så det var ikke så ille), men kjente ikke igjen meg selv, og kom tilbake til frisøren og sa jeg ville bli blond. De sa at nå gikk det ivaffal ikke. Jeg fikk RAS igjen og dro til butikken og kjøpte to avfargningskurer og en lyseblond farge. Den kvelden KOKTE det i hodebunnen min. Jeg kom tilbake til frisøren igjen, da med ganske lyst hår med orange/lilla skjær i. Jeg kan ikke se sånn her ut, sa jeg til de, og de lurte på hvordan i HULESTE jeg hadde klart å bli så lyshåret. hehe.. JEg fikk MANGE kurer den dagen, og håret slukte det. OG eneste løsningen dama hadde, var å klippe halvparten av lengden på håret mitt, og farge det.. MAHOGNY igjen.
    Etter det har jeg (nesten) ikke tatt håret i egne hender..:P

    SvarSlett