onsdag 14. oktober 2009

btw



Idag fikk jeg snakket i tlf med min Miriam <3
Og det føltes deilig å endelig snakke sammen en stund. Skravle, å lette på alle ting man samlet opp iløpet av en tid som man vil si til personen. Siden hun bor i Mysen, og vi har ting som skjer hele tiden, skole, jobb osv.. så er det ikke ofte jeg får snakket med henne. Men hun ringte meg i dag morges å vi skravlet i en time. Jeg er sånn at hvis jeg skal snakke med noen i tlf må jeg vite at jeg har tid til å snakke, eller hvertfall hvor lenge samtalen vil vare ca.. Ja, jeg er rar. Men jeg liker ikke å snakke i tlf i det hele tatt egentlig.. Men var koselig i dag ;)


Vel - når det er sagt. Stian ligger på sofaen, og jeg skal lage middag om noen strakser. Ikke noe i form idag. Men jeg kjøpte meg årets første kakemann som jeg skal kose meg med etter middag :D
Fant forresten også min fortapte Ipod som jeg trodde var borte her om dagen. Så jeg skal plugge den i ørene å lage middag :P Ha en fin dag <3


.. og ja, forresten; jeg fikk jobben ;)

2 kommentarer:

  1. GRATULERER MED JOBBEN!! =)
    Hva er det? :P

    SvarSlett
  2. åå tuuusen takk :D hehe. Jeg har vel egentlig ikke noe stil når det gjelder interiør. Blir bare forelsket i mange forskjellige ting og setter alt jeg liker sammen i en mølje. Hehe :P

    Oj, det var godt du sa! Liker at du er så oppdatert hele tiden :) Jeg er ett stort surrehode så ting har tendens til å fly litt forbi! Godt du er her og kan informere :):) Thank you!

    SvarSlett