mandag 12. oktober 2009

tonight I'm a gilmore girl

Denne dagen har vært interessant. Jeg har gjort følgende aktiviteter:

Ikke en DRITT! Men .. man må gjøre det også noen ganger. Eller - foruten rydde ut av oppvaskmaskinen, vaske litt tøy og kose med katten da. Det er jo litt. Så jeg har ikke vært den dårligste hustru (hater det ordet) i verden ;)

Nå har jeg lagt (?) Stian, stakkaren er så trøtt idag så han sovnet fort av litt stryking på ryggen :) Og har satt meg med puseteppet mitt i sofaen med Gilmore Girls :D Jeg elsker å se på det. Det er så enkel humor, forbløffende hjernedødt. Men er digg å se på noe man ikke må konsentrere seg så om av og til syntes jeg hvertfall :)




God natt <3

2 kommentarer:

  1. Det sjarmerende med Gilmore Girls, er at de snakker så fort og ustanselig hele tiden, og nettopp dét er veldig uvanlig både serier og film..:)
    Trist jeg ikke får fulgt med på det, jeg har store problemer med ALT av rutiner, inkl sånt..:)
    "Hustru". Aldri likt det ordet jeg heller. Det ligner altfor mye på "foster". OG selvom jeg er kjempegla for å ha hatt to "fostre" i magen min, så assosierer jeg mere med aborterte fostre når jeg hører ordene hustru og foster, enn jeg assosierer det med kone og levende barn....:S
    Kanskje jeg er rar...:P

    SvarSlett
  2. SV: Oh you do? :) Thank you...:)

    SvarSlett